Aykut Kocaman’dan Fenerbahçe’ye sitemli mesaj
Aykut Kocaman’dan Fenerbahçe’ye sitemli mesaj
Fenerbahçe’de olağanüstü seçimli genel kurul sürecinde adı teknik direktörlük koltuğu için sıkça anılan tecrübeli çalıştırıcı Aykut Kocaman, sessizliğini bozdu.
Kamuoyunda yer alan yanıltıcı haberler üzerine yazılı bir açıklama yapan Kocaman, Aziz Yıldırım’ın davetiyle başlayan süreçte yaşanan perde arkasını anlatırken, yönetimin kendisiyle olan iletişimi aniden kestiğini açı.
"16 Haziran Gecesi İletişim Ansızın Kesildi"
Sürecin 1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım’ın daveti üzerine başladığını belirten Aykut Kocaman, bu dönemde Oğuz Çetin ile birlikte Fenerbahçe’nin geleceği, sezon planlaması ve transfer tercihleri üzerine yoğun bir çalışma yürüttüklerini aktardı. Ancak teknik kadro yapılanmasındaki uzlaşı arayışları sürerken sürecin beklenmedik şekilde sonlandığını ifade eden tecrübeli teknik adam, şu ifadeleri kullandı:
"Uzlaşı zemini arayışımız sürerken 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığıyla yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur."
"Başarı da Başarısızlık da Yönetimlere Aittir"
Kulüplerdeki kaderi yönetimlerin kararlarının belirlediğini vurgulayan Kocaman, seçilmiş iradenin kararlarına saygı duyduğunu belirtti. Kulüp yönetimlerinin sorumluluğuna dikkat çeken deneyimli çalıştırıcı, "Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıklardaki en büyük pay yönetimlerindir. Çünkü her şey onların kararları ve tercihleriyle şekillenir. Burada çeşitli vaatlerle Fenerbahçe kongre üyelerinin onayını almış yönetim, tercihlerini kullanmıştır. Seçilmiş iradenin tercihleri ile ilgili sorun olamaz" değerlendirmesinde bulundu.
İsmail Kartal’a Başarı Dileği ve Fenerbahçe Vurgusu
Yönetimin teknik direktörlük tercihi olarak belirlediği isme destek veren Aykut Kocaman, "Tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar diliyorum" dedi.
Kocaman, sözlerini sarı-lacivertli kulübe olan bağlılığını hatırlatarak şöyle noktaladı:
"Unutulmasın ki; gerek yıllar içerisinde gerekse de son dönem özelinde şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe'nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle, bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum."
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.