Ankara'da yarın ANKARAY kullanacaklar dikkat!
Ankara'da yarın ANKARAY kullanacaklar dikkat!
İYİ Parti'nin 27 Haziran’da Tandoğan (Anadolu) Meydanı’nda düzenleyeceği büyük "Bayrak Açıyorum" mitingi nedeniyle Ankara Valiliği harekete geçti.
Güvenlik önlemleri kapsamında, Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu geçici olarak hizmet dışı kalacak.
Ankara’da hafta sonu toplu taşıma kullanacak vatandaşlar ile mitinge katılacakları yakından ilgilendiren önemli bir son dakika gelişmesi yaşandı. İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu’nun çağrısıyla 27 Haziran Cumartesi günü saat 18.00'de Tandoğan Meydanı'nda gerçekleştirilecek olan "Bayrak Açıyorum, Baş Kaldırıyoruz" mitingi nedeniyle bölgede yoğun güvenlik önlemleri alınıyor.
Valilik Kararıyla Saat 13.00’ten İtibaren Kapatılacak
Miting alanı olarak seçilen Tandoğan’daki (Anadolu Meydanı) hareketlilik sebebiyle Ankara Valiliği tarafından bir dizi önlem kararı alındı. Bu kararlar doğrultusunda, Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü bir duyuru yayımladı. Yapılan açıklamaya göre; Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu, 27.06.2026 tarihinde saat 13.00’ten itibaren vatandaşların iniş ve binişlerine tamamen kapatılacak.
Yolculara Alternatif Güzergah Uyarısı
İYİ Parti’nin Türkiye genelinden yoğun katılım beklediği miting dolayısıyla istasyonun saat 13.00'ten itibaren kapalı kalacağını hatırlatan yetkililer, o saatlerde seyahat edecek Başkentlilerin mağduriyet yaşamaması adına planlarını önceden yapmalarını ve Beşevler ya da Maltepe gibi alternatif istasyonları kullanmalarını öneriyor. Kapatılan istasyonun, miting alanındaki kalabalığın dağılmasının ardından yeniden hizmete açılması bekleniyor.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.